درب و پنجره upvc

.

.

تازه ترین اخبار تخصصی سازه ها را در این وبگاه بخوانید.
ایمیل مدیر :

» دی 1399
» مهر 1399
» شهريور 1399
» ارديبهشت 1399
» بهمن 1398




RSS
درب و پنجره upvc
نویسنده Drake تاریخ ارسال شنبه 5 مهر 1399 در ساعت 11:14

درب و پنجره   UPVC پنجره  upvc می تواند مناسب ترین انتخاب برای هر ساختمانی باشد که علاوه بر امنیت و دوام مانع بسیاری از آلاینده های صوتی و تنفسی نیز می باشد. نسل جدید پنجره های دوجداره با کیفیت، عایق بسیار مناسبی جهت گرما و سرما خواهد بود. در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی و همچنین در برابر ضربه های شدید مقاوم تر شده و سرعت نصب و سهولت و راه اندازی پنجره دوجداره در قیاس با مدل های معمولی بسیار بالاتر است. گروه درب و پنجره دو جداره UPVC نگین شرق با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دو جداره upvc کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره ما به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

 معرفی انواع شیشه دوجداره یا سه جداره upvc

مهمترین اجزای تشکیل دهنده یک پنجره شیشه است که از نظر جداره ها در انواع شیشه تک جداره، شیشه دوجداره، سه جداره و چهار جداره تقسیم بندی می شوند.برای تولید شیشه های چند جداره از شیشه های فلوت استفاده می شود.برای تولید این نوع شیشه مواد مذاب را بر روی بستری از قلع مذاب شناور کرده و در نتیجه شیشه ای با بهترین کیفیت ایجاد می شود.

تاریخچه پنجرهupvc در ایران

صنعت تولید  پنجره upvc در سال ۱۳۸۱ توسط چند شرکت ترکیه ای وارد بازار ایران شد و بعد از گذشت چند سال در سال ۸۶ تولیدکنندگان داخلی توانستند که با دانش خود پروفیل های upvc را با کیفیت بالا در کشور خودمان تولید کنند.

این تلاش ها باعث شد که تولید کنندگان داخلی پروفیل های بسیار مرغوبی را وارد بازار کنند که دیگر شاهد حضور شرکت های خارجی و ارز بری منابع در کشور نباشیم .

مزایای شیشه دوجداره یا سه جداره upvc

  • بالاترین میزان عایق حرارتی و بیشترین صرفه جویی در مصرف انرژی
  • بالاترین عایق صوتی و ایجاد محیطی آرام در خانه
  • کاهش سرما
  • استحکام و ایجاد امنیت در برابر سرقت
  • مقاومت در برابر زنگ زدگی و خوردگی
  • مقاومت در برابر نیروهای باد، طوفان شدید و باران
  • مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش و جلوگیری از انتقال آن به داخل خانه
  • مقاومت در برابر ورود حشرات و میکروب های بیماری زا
  • امکان نصب بعد از نماکاری و رنگ آمیزی
  • نصب آسان و…

 

قیمت درب و پنجره  upvc

گروه صنعتی نگین شرق با بهره گیری از بهترین برندها و شرکت های تولید کننده مواد اولیه درب و پنجره دو جداره upvc کیفیتی درخور توجه را در اختیار خریداران قرار می دهد. خط تولید پنجره دو جداره ما به صورت تمام اتوماتیک و با استفاده از دستگاههای روز دنیا طراحی شده و بدین ترتیب اتصال قطعات مختلف به بهترین نحو ممکن صورت می پذیرد.

برای اطلاع از قیمت درب و پنجره  upvc با شماره تلفن 09155119497 تماس بگیرید

 برای آن که بتوانید پنجره دوجداره  upvc  استاندارد خریداری کنید باید در زمان انتخاب این محصول نکات خرید آن را نیز در نظر داشته باشید. اولین چیزی که در این رابطه می توانیم اشاره کنیم آن است که بهتر است برای تهیه پنجره دوجداره خود از شرکت هایی معتبر و متخصص تایید شده کمک بگیرید و در زمان نصب پنجره نیز حتما از نصاب و یا شرکت ارائه خدمات نصب پنجره دوجداره گارانتی و ضمانت معتبری دریافت نمایید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






:: موضوعات مرتبط: معماری، ،
.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :